Jdi na obsah Jdi na menu
 


Testujeme Hondu Crosstourer

14. 6. 2012

  Motor i rám nového adventure biku vychází z cestovně sportovní VFR1200, ale v kabátě cestovního endura slibuje mnohem víc zábavy v klikatých horských úsecích a troufne si údajně i do lehkého terénu. Naživo motorka působí odlehčeným dojmem, i když technické specifikace hovoří o 275 kilogramech provozní hmotnosti. Pokud se však konstruktérům povedlo dobře umístit těžiště, nebudou tahle kila zas tak moc překážet. Maximální hodnota výkonu byla seškrcen na 129 koní, a vidlicový čtyřválec by měl táhnout plynule už od volnoběhu.

Honda společně s Crosstourerem představuje také nový systém kontroly trakce, druhou generaci dvouspojkové převodovky a další vychytávky. Už teď jsme zvědaví na to, jak se všechny technologické novoty osvědčí na španělských silnicích, a jakmile to bude možné, o první dojmy se s vámi na tomto místě podělíme.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář